♥ Budskap från ÄNGLARNAS ORAKELKORT ♥ Annandag-påsk ♥ 17 April ♥ Välstånd ♥

 
Ärkeängel Ariel; ” Dina materiella behov tillgodoses när du följer din intuition och förverkligar dina drömmar ”
 
Kompletterande budskap; Jag håller ett ymnighetshorn av rikedom över dig och ditt liv,och ber dig att du öppnar famnen och tar emot. Vissa av skatterna kommer i form av strålande idéer och några kommer som möjligheter. Vi samarbetar för att förverkliga dina högsta drömmar, och jag ber dig överlämnar eventuell oro till mig. Gud och jag älskar dig väldigt mycket,och hjälper dig så gärna på det här viset. Vi vet att du också kommer att sprida det goda till andra.
 
Att jobba med ärkeängel Ariel; Ariel sysslar med gudomlig magi,vilket betyder omedelbar manifestation,av den högsta viljan. Ariel hjälper dig att dra till dig det stöd du behöver för ditt livsuppdrag. Du ska veta att är normalt för mirakler att inträffa på det här området. Ariels aura är blekrosa,och om du bär eller håller i en rosenkvarts kommer ditt hjärta att öppnas ytterligare för Ariels fantastiska kärlek. Be henne om vad som helst som du behöver, och hon kommer att vägleda dig på det sätt som passar.
Ljus och Kärlek till er alla 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therealhousewifeofmountainbay.blogg.se

Välkommen till min blogg! Kommer att skriva/berätta om trädgård, katterna, m.m //Kerstin

RSS 2.0