♥ Budskap från ÄNGLARNAS ORAKELKORT ♥ Fredagen den 24 februari ♥

Passion

Ärkeängel Haniel; ”Lita på och följ din förnyade passion i ditt kärleksliv och din karriär.”

Kompletterande budskap; ” Att ta det säkra före det osäkra kan leda till stillastående och depression. Du har bett om mer glädje och en tydligare riktning. Jag har tänt passionens låga i ditt hjärta för att styra och vägleda dig. Det är tryggt för dig att ta risker och följa ditt hjärtats längtan. Be mig vara din följeslagare på din passionerade väg och vägleda och nära dig. När du känner en stark vetskap tillsammans med en stark passion ska du vara uppmärksam, för det här är mitt sätt att ge dig information om nästa steg.”

Att jobba med Ärkeängel Haniel; Haniels namn;betyder ”Guds-ära”. Haniel kan hjälpa dig att ära gud genom att leva ut din högsta potential. Hon kommer att putsa på dina dolda talanger och hjälpa dig finslipa dina färdigheter. Sedan,när du kombinerar dina mästerliga förmågor med din sanna längtan,uppstår gudomlig magi !

Ljus och Kärlek till er alla !
//Kerstin

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

therealhousewifeofmountainbay.blogg.se

Välkommen till min blogg! Kommer att skriva/berätta om trädgård, katterna, m.m //Kerstin

RSS 2.0